Baza wiedzy
Support - Hagjos > Helpdesk - Hagjos > Baza wiedzy

Szukanie w pomocy:


Baza wiedzy jest kolekcją skategoryzowanych odpowiedzi na najczęstsze pytania (FAQ) oraz artykuły. Możesz czytać artykuły w tej kategorii lub wybrać kategorię lub podkategorię, którą jesteś zainteresowany.  

» Artykuły w tej kategorii:

 
Tworzenie nowego zgłoszenia Ocena artykułu 5.0/5.0
  Na stronie głównej znajdują się następujące moduły   Zarejestruj nową sprawę – Pozwala klientowi zarejestrować nowe zgłoszenie, awarię lub zadać konkretne pytan...
Przeglądanie istniejących zgłoszeń Ocena artykułu 5.0/5.0
Opcja ta służy przeglądaniu istniejących zgłoszeń serwisowych (trwających i zakończonych) dla osób posiadających ID – danego zgłoszenia. Firmy objęte umowami serwisowymi na ko...
 

» Najlepsze artykuły w bazie wiedzy: Wyświetleń
 
» Najnowsze artykuły w bazie wiedzy: Data dodania
 Przeglądanie istniejących zgłoszeń 2014-06-11 11:54:43
 Tworzenie nowego zgłoszenia 2014-06-11 11:31:12