Baza wiedzy
Support - Hagjos > Helpdesk - Hagjos > Baza wiedzy

Szukanie w pomocy:


Tworzenie nowego zgłoszenia

Rozwiązanie

 

Na stronie głównej znajdują się następujące moduły

 

Zarejestruj nową sprawę – Pozwala klientowi zarejestrować nowe zgłoszenie, awarię lub zadać konkretne pytanie. Po uruchomieniu tej opcji pojawi się formularz zgłoszeniowy z polami do wypełnienia:

 

Jak zarejestrować nowe zgłoszenie?

 

Imię i Nazwisko – Podajemy dane osoby zgłaszającej

 

Email – adres e-mail na który będą przychodziły powiadomienia o zmianie statusu zgłoszenia, pytania od serwisantów, oraz ewentualne opinie. Adres Email nie musi należeć do osoby podanej w poprzednim polu. Jeśli w firmie osobą zgłaszającą usterkę jest pracownik nie zajmujący się sprawami IT, może podać adres e-mail pracownika odpowiedzialnego za kontakty z firmą Hagjos lub osoby która ma nadzorować konkretną sprawę.

 

Wybierz nazwę firmy: Jeśli są Państwo naszym stałym klientem, mogą Państwo wybrać symbol własnej firmy z rozwijalnego menu. (Symbol firmy znajdą Państwo na umowie bądź otrzymają Państwo bezpośrednio od swojego opiekuna). Spowoduje to, że zgłoszona usterka trafi do serwisantów którzy są przypisani do obsługi Państwa firmy i są upoważnieni do prowadzenia napraw, i konsultacji w danej placówce. Jeśli są Państwo nowym klientem proszę wybrać Firma-Inna (w przypadku firm) lub Klient Indywidualny (w przypadku osoby prywatnej).

 

Priorytet – określa wagę danego zgłoszenia. Priorytet niski – jest to standardowe zgłoszenie o czasie reakcji nie przekraczających 48 godzin.  Priorytet średni – dotyczy spraw które są dla nas ważne i oczekujemy możliwie szybkiej odpowiedzi. Priorytet wysoki – prosimy wybierać przy zgłoszeniach bardzo ważnych i pilnych, zarówno jeśli dotyczy to spraw kluczowych, lub bardzo istotny jest czas reakcji.

 

Temat wiadomości – Powinien być zwięzły i opisywać obszernie problem np.:” Brak internetu w firmie” lub „Awaria sklepu Internetowego”

 

Wiadomość – Prosimy zawrzeć wszystkie możliwe informacje o danym zgłoszeniu. Proszę pamiętać, że dokładniejszy opis usterki z pewnością skróci czas potrzebny na dokonanie naprawy, i wyeliminuje nieporozumienia. Każda informacja dotycząca okoliczności wystąpienia awarii może być dla serwisanta istotna.

 

Załączniki: Możemy dodać zrzut ekranu, skan otrzymanego pisma  lub inny dokument dotyczący danego zgłoszenia

 

Zabezpieczenie : Prosimy o przepisanie cyfr znajdujących się na obrazku, jest to niezbędne aby wysłać zgłoszenie.

 

Na końcu wybieramy Wyślij formularz.

 

Po tej czynności na e-mail podany w zgłoszeniu otrzymają Państwo wiadomość potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia. Każda nowa naprawa otrzymuje swój unikalny numer ID. O wszystkich odpowiedziach naszych pracowników, lub zmianach statusu zgłoszenia będą Państwo informowani drogą mailową. Nie muszą Państwo zapamiętywać numeru ID, gdyż w wiadomości będzie bezpośredni link do danego zgłoszenia.

 

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 1
Wybierz nazwę firmy: Knowledgebase
Data dodania: 2014-06-11 11:31:12
Wyświetleń: 140
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 5.0/5.0 (1)

 
« Wstecz