Baza wiedzy
Support - Hagjos > Helpdesk - Hagjos > Baza wiedzy

Szukanie w pomocy:


Przeglądanie istniejących zgłoszeń

Rozwiązanie

Opcja ta służy przeglądaniu istniejących zgłoszeń serwisowych (trwających i zakończonych) dla osób posiadających ID – danego zgłoszenia.

Firmy objęte umowami serwisowymi na koniec każdego miesiąca otrzymują raport w postaci listy wszystkich zgłoszeń z danego okresu. W raporcie znajdują się podstawowe informacje danego zgłoszenia oraz numer ID. Dzięki temu właściciel firmy (lub osoby upoważnione) mogą prześledzić każde zgłoszenie, ocenić sposób wykonania usługi i czas reakcji. Klient może zweryfikować wersje przedstawiane przez własny personel oraz pracownika firmy Hagjos. Raporty nie zostają usuwane, dlatego nawet po kilku miesiącach można powrócić do danej sprawy. W dowolnej chwili może zostać wygenerowany wtórny raport za dane okres.

Dzięki temu osoby decyzyjne mają pełny wgląd w świadczone przez firmę Hagjos usługi, świadomość zgłaszanych i wykonanych napraw, zaległościach (spraw nierozwiązanych) oraz kwoty za dany okres rozliczeniowy.

Proszę zwrócić uwagę że dostęp do danego zgłoszenia posiadają jedynie osoby posiadające numery ID. Otrzymuje je osoba tworząca zgłoszenie , oraz upoważnione osoby w okresowych raportach. Jeśli chcemy aby wgląd w sprawię miała inna osoba, wystarczy podać jej numer ID. Po wejściu na stronę www.helpdesk.hagjos.pl wybiera opcję Wyświetl szczegóły dot.  Istniejącej sprawy i w pole Symbol sprawy, wpisuje numer ID.

Żadna z osób (zarówno personel klienta jak i konsultanci Hagjos) nie mają możliwości kasowania  wpisów konkretnej sprawy.

Jeśli mają Państwo uwagi, lub zapytania dotyczące funkcjonowania portalu prosimy o kontakt z Państwa opiekunem lub biurem na adres hagjos@hagjos.com.pl lub + 48 227 34 47

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 2
Wybierz nazwę firmy: Knowledgebase
Data dodania: 2014-06-11 11:54:43
Wyświetleń: 222
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 5.0/5.0 (2)

 
« Wstecz